poniedziałek, 3 października 2011

Niedzielny Outfit :)

Cześć ! Wczoraj była nieziemsko piękna pogoda ! Piękne lato tej jesieni! Pogoda jest ładniejsza niż w wakacje.. Słonko przypieka, jest cieplutko.. To wszystko działa na moją niekorzyść, bo nie mam sił do nauki... Z resztą na to nigdy nie mam sił, ale czasami muszę.. Czasami. :) Po dzisiejszym dniu, jestem padnięta, nie mam sił na nic.. Byle do Piątku. :D A dla Was outfit ;)







Outfit:
sweterek: Atmosphere ( second hand)
bluzka: Top Secret
spódniczka : zwykły sklep, znalazłam ją w koszu (NOWA!), miała zepsuty zamek i kosztowała 10 zł ! Poszłam do krawcowej i za naprawę zapłaciłam jedyne 8 zł :D Zrobiłam niezły interes na tej spódniczce, bo taka sama już z dobrym zamkiem kosztowała 65 zł ! hahaha 
torebka: ma wieki,  zabytek u mnie w domu !
rajstopy : zwykły sklep
pierścionek : kupiłam go w sklepie po 2,50 zł ! HA ! wygląda na droższy co nie? Ale to jednak nie srebro i już mam zielone palce ;p
buty:zwykły sklep, mają dwa lata, moje ulubione, najwygodniejsze buty jakie mam ! 

A teraz biorę się za Polski, Chemię, PO i Geografię :) Życzcie mi powodzenia ! Miłego wieczoru ! :)
 

Brak komentarzy: