piątek, 13 kwietnia 2012

ahh te ptaki

Witam Was kochani! :) Pogoda dzisiaj była cudowna, dzień udany, jakoś przetrwałam te 4 godziny w szkole :) Było dzisiaj wyjątkowo spokojnie :) Jak miło jest zaczynać tydzień od środy! Jest taki krótki i fajny! Nie męczę się odliczaniem dni do piątku! :) A dzisiaj po lekcjach, przechodząc obok jednego ze sklepów zobaczyłam koszulę moich marzeń! Z przewiewnego cienkiego materiału, idealna na wiosnę/ lato, no i oczywiście  w najmodniejsze nadal wzory! ( w ptaszki). Zrobiłam kilka zdjęć, wybaczcie mi jakość, ale zdjęcia robione telefonem i przy złym świetle ! ;( Ale coś możecie z nich zobaczyć, bynajmniej namiastkę tego jak ona wygląda!











Podoba Wam się mój nowy nabytek z New Looka? Mi bardzo! ;) Od razu mi to poprawiło humor! A jutro do Kępna na kolejne zakupki! LUBIĘ MÓJ ZAKUPOHOLIZM! <3 Słucham teraz Eva Cassidy " Songbird"! Jeżeli jeszcze nie słyszeliście to posłuchajcie teraz! :) I wcinam sałatkę! mmmmniaaam! :)


tak na rozluźnienie po "ciężkim" tygodniu! --->
http://www.youtube.com/watch?v=KStHm4ihHMg&feature=related

Miłego wieczoru :*

Brak komentarzy: