wtorek, 10 kwietnia 2012

Święta święta i po świętach !

Czeeeść! Jaka szkoda, że dzisiaj jest ostatni wolny dzień. Pogoda coraz lepsza, wiadomo zawsze jak jest szkoła jest ładna pogoda, a weekend jest po to, aby siedzieć w domu?? Nie dla mnie.. Ostatnio obejrzałam kilka filmów : " Przed świtem I" i " Insygnia śmierci I " i powiem Wam szczerze, że jestem mile zaskoczona. Uwielbiałam, uwielbiam i zawsze będę uwielbiać wszystko związane z sagą zmierzchu. Wszystko związane z wampirami i historiami miłosnymi ( dlatego oglądam każdy serial o wampirach : " Pamiętniki Wampirów", " Czysta krew" itd..), ale byłam też od małego miłośniczką Harry`ego Pottera i mimo, że mam już 18 lat, nadal nią będę :) Czekam z niecierpliwością, aż będą dostępne części II tych filmów, bo online jeszcze nie ma.. :( A jak jest to fatalna jakość, wersja kinowa lub ohydny dźwięk. A dzisiaj pokaże Wam kilka z zdjęć z niedzieli z 18 kolegi z klasy, o której mówiłam Wam już wczoraj :)

  moja pierwsza truskawka w tym roku!






 mięsny jeż, mięsny jeż!

 test na dorosłość : zamiatanie ;D
z solenizantem
Outfit : 
bluzka - no name 
sweterek- Atmosphere 
spódniczka - sh
buty i pasek - no name 
naszyjnik: Mohito


A teraz czas wreszcie ogarnąć lekcje, pouczyć się na sprawdzian i porobić coś pożytecznego, bo ten internet mnie wykańcza! Jestem uzależniona od niego! ;(  Trzymajcie się ciepło! Miłego dnia! :) Korzystajcie z pogody ! :)

Brak komentarzy: