środa, 18 kwietnia 2012

Zielono mi!

Witam Was kochani! Dzisiaj był baardzo ładny dzień, pogoda IDEALNA na wiosnę, choć wiatr trochę mnie wkurzał ;p W szkole też okey, mimo, że mam teraz urwanie głowy z tymi sprawdzianami i kartkówkami, jakoś daję radę i moje oceny o dziwo wcale nie są takie złe! Dziwne dziwne. ;D Do mojej szafy wpadło kilka rzeczy :) Kupiłam sobie dzisiaj zielony, cieniowany sweterek firmy atmosphere oraz chustkę w 3 odcieniach fioletu :> Chustka jest oogroomna, nie zmieściłaby mi się cała w kadrze! Ma z 1 m szerokości i z 2,5 m długości! HAHA! Ale materiał jest bardzo miły w dotyku i bardzo fajnie się układa ;)
Zobaczcie zdjęcia:



I co o tym myślicie? Ja jestem zadowolona z zakupów ! :) A teraz jem Jogobelle i myślę nad tym od czego zacząć moją edukejszyn na jutro, postanowiłam dzisiaj zabrać się za to trochę wcześniej niż o 23 :D I postanowiłam jeszcze, że po raz setny czas wziąć się za siebie! Bo niedługo lato, wakacje i nie będzie trochę na miejscu, gdy będę poubierana od stóp do głów, aby ukryć co nie co! Od jutra zaczynam, zobaczymy co z tego wyjdzie! :) Miłego wieczoru! ;*

Brak komentarzy: